Archiv blogu

úterý 11. listopadu 2014

A kam teď?

No v této stáji jsem vydržela měsíc a povím vám stačilo.. :0)
O koně je tam sice pečováno snad lépe než o lidi, ale jen co se boxů a krmení týká. Celý tenhle dostihový systém je jeden velký byznys. Koně tam fyzicky rozhodně nestrádají, ale po psychické stránce je to dost bídné. Celý den v boxech nejlépe se 3 dekami, aby neměli náhodou o chlup navíc, když už do výběhu tak do klece a každý kůň zvlášť, samozřejmě vybaven zvony a další dekou navrch. Takže nejbližší kontakt kůň s koněm prožívají leda tak na jízdárně nebo na dráze.. Nehledě pak na to jaký je trenér nafoukaný kretén. Nojo bylo mi to řečeno už před tím, ale já si vždycky musím udělat svůj názor.. řekla bych že je to ještě horší než mi lidi říkali.

No a tak jsem se jednoho krásného dne sbalila a už nepřišla a víte co? Bylo to další správné rozhodnutí :0)..

A teď? No teď je to úplně skvělý, protože se mi otevírají další nekonečné možnosti co můžu dělat a kam jít.. svět je báječnej :0)))
Ale i přes to, že tu mám naprosto dokonalé bydlení a úžasné lidi kolem sebe, se asi do Čech navrátím za mým bafánkem a bez Roxi už nikam nepojedu, nikam kde se budu chystat žít déle. Moc mi tu ta moje koulička chundelatá totiž chybí!





Žádné komentáře:

Okomentovat