Archiv blogu

úterý 11. listopadu 2014

Jak to všechno začalo

Moje první velká cesta byla do Anglie kde budu 14.11.2014 jeden měsíc. 
No nezačalo to jak jinak, než myšlenkou :). Tak od samého začátku...
V Česku jsem měla dva koně a díky tak velkému závazku jsem nemohla nikam cestovat a když tak rozhodně ne na dlouho, o koně by se mě neměl kdo postarat. 
Jak šel čas a já už nevěděla coby a měla jsem odmaturováno, navíc žádná vysoká mě nenadchla tak moc, že bych tam chodila s úsměvem na tváři, tak jsem se zkrátka rozhodla pro velkou změnu. Koně s kterými jsem trávila každý den, vyrůstala po jejich boku a znamenali pro mě v tu chvíli vše, jsem prodala. Ne proto, že by mně přešel ten cit, ale chtěla jsem jim najít majitelé, kteří jim toho budou moci dát více než já, které si zaslouží a budou se jim věnovat každý den. Vzhledem k tomu, že jsem tedy plánovala cestovat a nevěděla jsem kdy bude návratu zpět (tedy jestli nějaký vůbec proběhne), zdálo se mi to jako nejlepší řešení. Pro ty oba dva chlupáče jsem našla milující domovy a já s jizvou na srdci, ale klidem v duši se chystala odletět.




Žádné komentáře:

Okomentovat