Archiv blogu

úterý 11. listopadu 2014

Den D aneb sbohem Česko!

Letenku do Anglie jsem si kupovala v době, kdy jsem neměla ještě jisté ubytování ani žádnou práci.. a to jsem měla odletět do 10 dní. No prostě, nějak sem to neřešila. Chtěla jsem pryč a Anglie byla moje jízdenka pryč. Dostala jsem kontakt od jedné kamarádky na její kamarádku co pracuje v Anglii u koní. Do data mého odletu jsme to, co se týká bydlení vyřešili a nakonec i místo u ní v práci dopadlo. 

Vstávat a cestovat!
A je to tady.. přišel den mého letu. To znamená ve 4:00 nařídit budík, dostat se vlakem do Prahy, v Praze najít člověka, s kterým jsem se znala jen přes chat a doufat, že mě bezpečně dopraví na letiště. 
No povím vám, byla to sranda už jen když jsem snášela kufry dolu do chodby, pečlivě omotaný potravinářskou fólií aby mi je v letadle moc nepomlátily. Samozřejmě jako bych se neznala, musela jsem to opět odmotat v ten moment kdy jsem si vzpomněla, že jsem tam vlastně ještě nenacpala jezdecké věci. Což bylo stresující, protože už sem nevěřila tomu, že do toho nabouchanýho kufru něco vecpu, ale stal se zázrak a povedlo se. V časové tísni jsem jela ještě do stáje kde sem si nechala boty v přesvědčení, že v pantoflích prostě nikam necestuji :0)))!
Ach ty kufry
Vlak do Prahy s přestupem v HK jsem stíhala jen tak tak, ale podařilo se! 
Jak jsem již zmínila, cestovala jsem s kufry.. vlakem.. na letišti jsem se dozvěděla kolik váží a mám pro vás hned jedno poučení pro začátek.. jestliže máte kufr kolem 23 kg a táhnete se s ním vlakem při nastupování a vystupování budete mít co dělat :0). Naštěstí já opravdu nemám problém s navazování kontaktů a říci si o pomoc a tak se našli gentelmani, co mi s tím cestovním handicapem pomohli.
V Praze jsem chvíli bloudila před hlavním vlakáčem a nakonec jsem našla toho koho sem hledala. 
Dan mi slíbil, že mě na letiště odveze, ale nejprve jsme se trochu povozili po Praze a okolí, jelikož byl pracovním vozem.. nebo spíše vozítkem.. a musel rozvést sendviče. 
(Pro ty co hledají skvělé lidi, zapálení do cestování, objevování, jsou ochotní a kamarádští.. radím vám navštívit cestovatelský web, kde jsem poznala už spousty báječných duší :0)! http://www.hedvabnastezka.cz/)

Radostná zpráva 
Na letiště jsem se dostala s asi 2,5 hodinovou časovou rezervou a jelikož jsem měla vše vybavené již z domova přes internet. Byla to celkem nuda, ale čekání mi velmi zpříjemnila radostná zpráva od mé velmi dobré kamarádky, které se v tu chvíli právě narodilo mimčo malej Milánek :0)!

Už se letí!
Okay nadešel čas a už jsem mířila odbavená a "prošacovaná" směr letadlo společnosti BA. 
Když jsme se odlepili od země a vzlítli vysoko nad mraky, neumím ten pocit ani popsat.. něco tak úžasnýho, fantastickýho a naprosto osvobozujícího sem nezažila :0)!
..A Česko mizelo z dohledu..

Milánek


Můj dopravní prostředek na Britské ostrovy :0)





Žádné komentáře:

Okomentovat