Archiv blogu

úterý 11. listopadu 2014

S chutí makat

Tak s chutí, abych pravdu řekla, sem z postele zrovna neskákala.. Po celodenním posedávání, nejprve ve vlaku potom v autě, na letišti, v letadle, opět na letišti a opět v autě, sem byla nějaká rozlámaná.
Na 6 jsem byla ve stáji a absolutně nechápala cože to po mě chtěj, nakonec jazyková bariéra překonána a hurá jezdit.. No moc hurá to nebylo.. Koně, kterého jsem jezdila, toho měl očividně plné kecky. Chuděra sotva se táhl a absolutně bez chuti a z donucení plnil to co sem po něm chtěla.

Pracovní náplň
Za ty peníze jsem si opravdu připadala že tam nic nedělám..
Tak můj den vypadal asi takto.. V 6 být v práci vykydat Scoutyho (jméno koně), o půl 7 být v sedle, tam vydržet 11 s pauzou na svačinu, zametat..
A odpoledne bylo takové že, v 16:00 začátek, vykydat 3-4 koně, nakrmit a v 18:00 konec šichty.

Po pár dnech jsem se se Scoutym docela sjezdila a občas si už i pozlobil, ale stále bylo vidět že nadšen z těžkého westernového sedla, co měl na zádech po celé dopoledne tedy rozhodně nebyl a chození do kruhu a vodit mladé koně mu k náladě také nepřidalo.

Scout - QH, America

Klusová dráha nad stájemi


Žádné komentáře:

Okomentovat