Archiv blogu

pondělí 1. prosince 2014

Jezera, hory, lesy, koně, ovce a losi kam se podíváš


Den tady začíná v 9 - 10 hodin ráno, protože sluníčko si dává na čas a vykoukne na nás později. A zase přítmí je už ve 4, ale do úplné tmy zbývá stále ještě hodinka času..
Když jsem se dnes probudila, bylo sice vidět kulový :0), ale nepršelo a to je dobré znamení (alespoň pro mě), že by mohl být fajn slunečný den. Takže ve stáji sem byla do oběda se vším hotová, doma pobalila foťák, vyměnila boty a jak jsem ráno věřila v krásné počasí, tak se taky stalo.

Mlha se začala líně zvedat nad jezerní hladinu a rozplývala se u vrcholků kopců. Do toho svítilo sluníčko a byla zima. V dáli vykukovaly pahorky pokryté sněhem a vše se to odráželo na jezeře o což to byl pohled ještě dvakrát tak ohromující. No zkrátka dokonalé počasí, a fantastická podívaná na tu nádheru. Málem sem nedala prst ze spouště foťáku, potom mě tedy došlo, že stovky stejných fotek jedné hory mi bude asi celkem k ničemu.
V naději, že uvidím ještě víc a nejlíp celou tu krásu po kupě. Šplhala jsem lesem po nějaké cestičce abych se dostala na ten jeden kopec tam v dáli, ale.. cestička mě přestala bavit, tak jsem odbočila a našla jinou, která nakonec vedla k losům. Tedy ne úplně, ale sem si jistá, že jít ještě pár minut na nějaké to zvíře tam narazím. Všude byly stopy a bobky. Tundra jak vyšitá :0). Šla jsem a šla a otočila jsem se u losího "rochniště" (pokud se to dá tak nazvat) a vodopádku opodál. To že sem slezla zase z cesty a ztratila jsem se, nebudu ani líčit, jelikož to se u mě bere už jako samozřejmost.. a ještě když jim tam po lesích běhají tak zajímaví zvířátka, no kdo by to nešel prozkoumat, žejo? :0)




Žádné komentáře:

Okomentovat