Archiv blogu

sobota 10. ledna 2015

Marodím a kuji pikle abych se nenudila.

Už pár dnů se snažím vyležet teplotu a bolest v krku. Teplota už opadla, ale normální tón hlasu ze sebe ještě nevydám. Co se dá dělat, doléčím to na Kanárech.
Doma je ale strašná nuda když člověk nemůže běhat po venku a to jsem se těšila zas na procházky s Roxinkou, na běžky a na ten náš skvělej les a zase z toho nic nebude. Takže jsem si už asi po čtvrté procházela věci v batohu, pár jich vyházela, pár zas přibalila a vypadá to, že už tu váhu nezmenším, ať se snažím, jak chci.
Při třídění asi pětice měn, co mi teď chrastí v peněžence, jsem našla ještě pár mincí z Norska a ta jejich koruna je tak pěkná, s dírkou uprostřed, že mě hned napadlo něco z ní vytvořit, stačilo jen trochu provázku, tvořivosti a náznak nudy co vás hned donutí zase něco dělat. Nakonec z toho vznikl náramek a já se na chvilku zabavila.
Mám pocit, že jsem dnes do toho focení dala něco ze sebe.
Kromě toho stále pročítám něco o kanárech a vymýšlím, kde to bude nejlepší a mám další spousty nápadů kam se mrknout. Vypadá to na pěkné, většinou slunečné počasí bez deště a hlavně na teplotu, která je přijatelná ke koupání a při lození ze sopky na sopku s plným batohem, nezdechnete v půlce krpálu.

A jaký ostrov je nejlepší? Jednoznačně La Palma, po doporučení lidí co tam žijí, jsem zkoumala, pročítala a opravdu ten ostrov se tváří velmi přátelsky. Není to střed turistiky, má dva potůčky, či říčky s pitnou vodou, údolí kráteru s bohatou vegetací a nejčistší ovzduší, dost možná i na světě. To vedlo astrology ke stavbě observatoře pro pozorování hvězd na nejvyšším vrcholku tohoto ostrova. Nemůžu se dočkat až tam nad mraky taky vyšplhám a budu se kochat tou nádherou, co se nad námi v noci třpytí.. Když to vidím, vždycky se mi rozzáří oči a jsem si vědoma ty smysluplné propojenosti mezi všema a vším co se kde děje a vždycky mi to připomene, „Když je možný tohle tak už všechno.“ Neskutečný kolik pocitů ve vás probudí jeden pohled, nebo jen myšlenka.


Žádné komentáře:

Okomentovat