Archiv blogu

pátek 12. prosince 2014

Milý Ježíšku...

Je překrásný den, venku se sype sníh a za chvilku bude všude bílo. Mrzne? Mrze! ..až praští! Mráz maluje po oknech a z cesty se stala klouzačka.. Ale ne u nás, nám tady lije jako z konve a opět se ozývá bouřka, ale i přes to, svátky na sebe nenechají čekat. Domy začínají být ozdobené světýlky. Koně ve stáji mají do ledna tzv. "zimní odpočinek", poníčci jsou ještě huňatější, z rádia zní vánoční songy a v Norsku nastává pravý vánoční čas. Čas kdy se mají, alespoň na malý okamžik, všichni tak nějak raději. Někdo to vyjádří úsměvem, jiný dárkem a další láskyplnými city a někdo vším naráz (a to je určitě uplně ta nejlepší varianta). 
Chlupáčci!

Nyní, při takové vánoční naladěnosti a šálkem horké čokoládky po ruce :0)).., je nejlepší čas napsat dopis Ježíškovi! Když jsem byla malá, menší a i tak velká jako minulý rok, přesně jsem věděla, co pod stromečkem chci najít. Věci pro koně, věci pro psa, jezdecké věci pro mě a tím moje tužby (i k narozeninám nebo svátku) každoročně hasly.
Letošní Vánoce jsem opravdu přemýšlela, co bych si přála, koně už nemám a teď nejspíš přišel okamžik, kdy mám věnovat něco i sobě. A tady je můj seznam přání, která se mi jednoduše splní. 

Přeji si...
- aby sem více létala letadlem, protože něco tak fantastického jsem ještě nezažila.
- make-up co mě vydrží perfektní, do té doby než neřeknu "dost".
- naučit se fotit.
- potkat další spoustu skvělých lidí jako tomu je po celý tenhle rok, od začátku až do teď!
- mluvit dobře a plynule anglicky.
- neomezený a zdarma internet v mobilu, protože prostě v kontaktu s ostatními ze světa být musím!
- objevit více ohromujících míst jako se mi poštěstilo tady v Norsku.
- boty, které nikdy nepromoknou, neprošlapou se a budou protiskluzové. 
- aby mě na mých cestách bok po boku doprovázela láska a štěstí..
- aby se začali lidé více smát, protože myslím, že je to potřeba.(Takže úsměv 3, 2, 1, TEĎ! :0))
- abych nepřestala nikdy dál snít o tom, jak si život udělat ještě krásnějším a věřit v to, že to vyjde.

Až si budete přát něco vy, nezapomeňte na to, že by se vám to mohlo splnit, ať už budete mít na srdci cokoliv. Proto si dejte pozor na to, co to bude. 
Jestliže nevěříte v kouzla a zázraky, tak nečekejte, že je někdy opravdu zažijete. Já byla vždycky dítě s hodně bujnou fantazií a myslím, že snílek ze mě i zůstane, to je už prostě v povaze.

Ze srdce vám přeji krásný pohodový pátek! :0)..
..A hlavně s úsměvem! 



Žádné komentáře:

Okomentovat