Archiv blogu

středa 3. prosince 2014

Norsko ze sedla

Šťastní na koních skáčí, nešťastní pěšky se vláčí
Dnes jsem si konečně, od doby, co nemám svoje koně, vyjela na vyjížďku. Žádná jízdárna, žádný lidi, jenom já, Turgunas a vzduch. 
I přes to, že byl a stále ještě je pořádně upršený den, pro mě byl bez komentáře prostě a jednoduše skvělý! Pohled na Norsko je ještě krásnější, když krajinu pozorujete ze hřbetu koně. Ať už prší, sněží, nebo padají trakaře, takhle to bude vždycky dokonalý. Jak málo někdy stačí k naprostému pocitu štěstí, že? :0) 
Ale stejně.. těším se na tu chvíli, kdy už se mě nebude chtít nikam cestovat a pořídím si zase svého řehtajícího miláčka, procválám každou louku, prozkoumám každý les a každou cestu co potkám.. tak jako to bývalo kdysi. Něco prostě nejde nahradit. A však dnešní malá kompenzace v podobě báječného Turgunase mi to vynahradila maximálně! 







Žádné komentáře:

Okomentovat